Aliance [RUM] - (Rychlý útok Marsu)
je ČESKO-SLOVENSKÉ sdružení klanů Dark Orbit na serveru Globální Evropa za firmu MMO, jejímž cílem je vytvoření silné, jednotné a spolupracující komunity českých a slovenských hráčů.
Místo pro výměnu informací mezi aliančními klany. Návrhy na přijetí nových členů, informace o diplomacii, válkách atd. Prosím, žádný spam a zbytečné příspěvky.

Dark Orbit Bible




Vítejte Piloti


Zde najdete všechny důležité informace o Dark Orbit. Stačí si vybrat odkaz na téma, které vás zajímá.

Vítejte v Darkorbit
Co mám dělat, když se mi neotevře vesmírná mapa?
Jak se mám pohybovat po herní mapě?
Jak mám ve vesmíru používat zbraně?
Jackpot battle o 10.000 Euro..... Co to je?

Body zkušeností (BZ) , dosáhnutí nové úrovně zkušeností
Čest a její důsledky
Suroviny (rudy, šutry, šurky) a jejich využití
Jak zabránit krádeži vašeho účtu?
Co jsou to letouny?

Hodnosti
Seznam NPC
Jak opravit svoji loď?
Bonus-boxy, cargo-boxy a suroviny
Mapy Darkorbit

Vesmírné lodě ve hře
Jak si změnit firmu?
Kde najdu své ID?
Jak se mění barva laserů?
Jak nakoupit uridium?

Jak Otázky spojené s lodí
K čemu slouží úkoly?
Uridium (jak ho získat)?
Co je to klan?
PVP mapy

Co dělat v případě problému s účtem?
Jak zjistím, že jsem příslušník klanu?
Jak zvýším svoji palebnou sílu?
Mohu přenést uridium mezi dvěma účty?
Jak Aukce, jak fungují?

Specifické výrazy používané v Dark Orbit
UFO, co je to?
Mohu členovi klanu věnovat své vybavení?
Byl jsem zabanován na chatu, co mám dělat?
Jak zrušit premium účet?

Maskování a otázky s ním spojené
Zóny neútočení (ZN), jak fungují?
Definice sotwarového BUGu
Jak vymazat cache?
Jak na trasování spojení a odezvy?

Barevné lodě? Jak je získám?
Happy Hour a 2x,3x,4x banking?
Titul
Co je ochrana začátečníků?
Fotbalový bonus

Kredity
Jak vkládat vybavení do své lodi?
Tlačítko -"SET"
Chat ve hře
Jak vyměním Uridium za Kredity?

Jak si udělat místo v nákladovém prostoru?
Jak upravím svůj podpis, nebo avatar na forum?
Jak se mohu přihlásit do bitvy o Jackpot-euro?
Jak se mám správně odhlásit na herní mapě?
Jak zruším účet na Dark Orbit?

Galaxy Gates (GG) průvodce!
Boostery (zesilovače)
Co je to spaceball?
Co je to premium?
Jak prodat munici?

Jak správně přispívat na forum?

1 komentář:

Mahmut řekl(a)...

Darkorbit benzeri oyunlar için tıklayın: darkorbit benzeri oyunlar

Okomentovat